8.07.2015

Kwiaty cukinii faszerowane ricottą i suszonymi pomidorami


Kwiaty cukinii faszerowane ricottą i suszonymi pomidorami

Kwiaty cukinii kusiły mnie od dawna, ale w Polsce są na tyle mało popularne, że nigdy nie udało mi się ich kupić. Aż do teraz! Gdy zobaczyłam je na straganie od razu pomyślałam, że muszę je mieć. Kupiłam na próbę cztery i teraz już wiem, że to zdecydowanie za mało!
Są przepyszne, ważne jest tylko żeby podać je z lekkim farszem, który nie zdominuje delikatnego smaku kwiatów. Ja użyłam ricotty i suszonych pomidorów - w ten sposób powstała wspaniała letnia przekąska.


4 kwiaty cukinii
200 g ricotty
ok. 10 szt. suszonych pomidorów
kilka listków świeżej bazylii
pieprz
masło do smażenia

Kwiaty cukinii dokładnie umyć i osuszyć.
Pomidory pokroić, dodać posiekaną bazylię, wymieszać z ricottą i doprawić.



Kwiaty faszerować, a następnie smażyć na rozgrzanym maśle.




Przepis bierze udział w akcji:

Lekkie i szybkie dania na upalne dni

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz