23.02.2015

Naleśniki z mąki z topinamburu


Naleśniki z mąki z topinamburu

Bezglutenowe naleśniki z mąki z topinamburu wypełnione pieczarkowym farszem z dodatkiem wędzonego twarogu.


1 szkl. mąki z topinamburu
1/2 szkl. mleka
4 jajka
1 pęczek szczypiorku
sól, pieprz, kminek mielony
olej do smażenia

Jajka roztrzepać w misce z przyprawami.
Dodać mleko, mąkę i posiekany szczypiorek.
Dokładnie wymieszać.

Na patelni rozgrzać niewielką ilość oleju.
Smażyć naleśniki.


 

300 g pieczarek
1 cebula
100 g wędzonego twarogu
2 łyżki jogurtu naturalnego
masło do smażenia
sól, pieprz, słodka papryka mielona

Pieczarki i cebulę pokroić i podsmażyć na maśle.
Doprawić.
Twaróg wymieszać z jogurtem naturalnym, następnie dodać go do pieczarek.

Naleśniki nadziewać farszem i zwijać.

7 komentarzy:

  1. Nie polecam!!!! Powinien byc zakaz wystawiania przepisow, ktore nie maja prawa wyjsc i jeszcze wrzucania "ich" zdjec. Serio, konsystencja tragiczna. Jestem glodna i wsciekla, ze stracilam czas i skladniki... Pisze to tylko, zeby przestrzec innych przed tym przepisem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mo że nie umiesz gotowac moje wyszły doskonałe chrupiace i nadzienie rewelacja

      Usuń
    2. Ja też jestem rozczarowana wyszło absolutnie bez sensu nic się do siebie nie kleiło wszystko się rozleciało na patelni przecież gotuje od 30 lat i chyba potrafię zrobić naleśniki z zamkniętymi oczami nawet. Coś jest nie tak z tą mąką ostatecznie zjadłam to mama Łyga bo też byłam Głodna

      Usuń
  2. A jaki smak tej mąki z topinamuru? Porównywalny do....? Naleśniki smaczne? Upiekłam ciastka z tej mąki - jak dla mnie niejadalne, ze względu na smak niestety.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ohydny smak jakiś taki wodnisty i słodkawy. Nie dało się tego zmienić dosypując soli. Jestem rozczarowana tym produktem. Ostrzegam przed mąką z topinamburu

    OdpowiedzUsuń
  4. tra ge dia, nie do upieczenia i nie do zjedzenia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zły przepis, nic nie wyszło!

    OdpowiedzUsuń